Skip to content Skip to footer
ساعت کاری همه روزه از 9 صبح تا 12 شب

کافه بالا

درباره ما

تاریخچه کافه بالا

کافه بالا در شهریور 1397 در طبقه اول خانه موزه بتهوون متولد شد. این کافه در هماهنگی با فضای کلی ساختمان خانه موزه بتهوون، با استفاده از چیدمان و دکور، موسیقی، رنگ، نور و حتی نوع غذاها، فضایی نوستالژیک را ایجاد کرد که یادآور دهه 40 و 50 شمسی بود. کافه بالا توانست با جلب نظر و اعتماد ساکنین محله، به مکانی برای گفتگو، دیدار و بده بستانهای اجتماعی بدل شود. همچنین کافه بالا میزبان علاقمندان به هنر و تاریخ و بویژه موسیقی است که در بازدید از خانه موزه بتهوون، نشانه هایی از گذشته فرهنگ و هنر ایران را نظاره می کنند.
کافه بالا در اسفند 1398 و با شیوع کرونا، به مدت دو ماه تعطیل بود و پس از آن، از اردیبهشت 1399 با تغییراتی دوباره پذیرای مهمانان خود شد. در دوره جدید، مجموعه شیرینی پراگ با فضایی مدرنتر و با کیکهای منحصر بفرد خود، عطر تازه ای به این کافه افزود.
اما در خرداد 1400، با تغییر مدیریت، دوباره کافه بالا فضای نوستالژیک خود را بازیافت و از آن زمان تا به امروز افتخار دارد میزبان هنردوستان و هم محله ای های عزیز است.
وقتی در شهر قدم می زنیم، همشهریانمان را می بینیم، می خوریم، می نوشیم و می بوییم، با همه این حسها زنده می شویم و شهرمان را زنده می کنیم.
کافه بالا قسمتی از این تجربه شهری است. محیط زنده ای است که تلاش می کند برای هر که در آن پا می گذارد خاطره بسازد.
خرده موزه ای که هم یک «پاتوق» است، هم یک «پناهگاه» و هم یک «خلوت».
کافه ای سبز که شما را به فضای خانه های نیم قرن قبل می برد و از آپارتمانهای دلگیر شهر امروزمان، برای تعامل، استراحت، فراغت، دیدار دوستان و همکاران و گپ‌زدن و شاید افزایش خلاقیتهای فرهنگی، بسیار مناسبتر است.

 ساعت کاری همه روزه از  9 صبح تا 12 شب
 تلفن: 02188813578
 موبایل: ۰۹۱۹۶۲۷۸۷۴۵
 آدرس: تهران، میرزای شیرازی، نبش یازدهم پلاک ۶۹ خانه-موزه بتهوون، طبقه بالا

کافه بالا © 2024. تمامی حقوق محفوظ است.